Режисьор - Мохамад Расулоф
                                                                                        Сценарий - Мохамад Расулоф
                                                                                        Оператор - Пуян Агхабабаей
                                                                                        Музика - Карзан Махмуд
                                                                                        С участието на  - Мисаг Заре, Сохейла Голестани, Махса Ростами, Сетарех Малеки, Ниуша Ахши
                                                                                        Продуценти - Мохамад Расулоф, Амин Садраей, Жан-Кристоф Симон, Мани Тилгнер, Розита Хендиджанян
                                            
                                                                            Иман, съдия-следовател в Революционния съд на Техеран, се бори с недоверието и параноята, докато политическите протести в страната се засилват, а оръжието му мистериозно изчезва. 
Подозирайки участието на съпругата си Наджмех и дъщерите си Резван и Сана, той налага драстични мерки у дома, което предизвиква нарастващо напрежение в отношенията. Стъпка по стъпка социалните норми и правилата на семейния живот се променят.
Дръзката драма на Мохамад Расулоф за две дъщери, които се противопоставят на консервативния си баща, предизвиква полемика в родния му Иран не само заради алегоричната критика на режима и изобразяването на протести от реалния живот, но и заради реалистичното представяне на жени без забрадки в неговата родина, което е цензурирано в иранското кино от началото на теократичното управление през 1979 г.
„Трябваше да избирам между затвора и напускането на Иран. С натежало сърце избрах изгнанието.“
Мохамад Расулоф
                                                                    Подозирайки участието на съпругата си Наджмех и дъщерите си Резван и Сана, той налага драстични мерки у дома, което предизвиква нарастващо напрежение в отношенията. Стъпка по стъпка социалните норми и правилата на семейния живот се променят.
Дръзката драма на Мохамад Расулоф за две дъщери, които се противопоставят на консервативния си баща, предизвиква полемика в родния му Иран не само заради алегоричната критика на режима и изобразяването на протести от реалния живот, но и заради реалистичното представяне на жени без забрадки в неговата родина, което е цензурирано в иранското кино от началото на теократичното управление през 1979 г.
„Трябваше да избирам между затвора и напускането на Иран. С натежало сърце избрах изгнанието.“
Мохамад Расулоф
НАГРАДИ И НОМИНАЦИИ -
Кан ’24 – Специална награда на журито, награда на ФИПРЕССИ, награда на Екуменическото жури, награда „Франсоа Шале“ за най-добър филм. 
Оскар ’24 – Номинация за най-добър международен филм
                                    Програма
- 26.03.2025
 КИНО „ЛЮМИЕР” - 19.00 часа
- 31.03.2025
 КИНО "ОДЕОН" - 19.00 часа
- 18.03.2025
 КУЛТУРЕН ЦЕНТЪР „G8“ - 20.15 часа
- 20.03.2025
 КИНО „ВЛАЙКОВА“ - 19.30 часа
- 17.03.2025
 ДОМ НА КИНОТО - 20.15 часа
- 21.03.2025
 СИНЕ ГРАНД ПАРК ЦЕНТЪР - 19.00 часа
- 23.03.2025
 СИНЕМА СИТИ СОФИЯ - 18.00 часа
 
             
                        
                     
			     
                                 
                                     
                                     
                                    